kostboxen

Alla inlägg den 25 juni 2014

Av kostboxen.se - 25 juni 2014 09:45

Sent påkommet infall fick mig och vännen att räkna ner minuterna till ett antal restplatser skulle släppas loss igår förmiddag. 
Räknade ner och kastade oss över anmälningen på var sin sida om stan. 
Slängde fram anmälningen bara för att fastna totalt vid betalningen. 
Skicka. Fastna. Error. Skicka. Fastna. Error. 
Till sist möttes vi båda av meddelandet; felaktig kod eller slut på tillgängliga platser!
Suck! Vad tråkigt!

Dagen gick och ett par timmar senare fick vi båda ett ursäktsmail om strulet vid anmälan och vips var det bara att betala! Sagt och gjort. 
Nu ska vi båda glatt ränna Lidingöloppet. Det ska dansas fram på lätta fötter!

Så nu har min erfarne löparvän sänt mig ett tioveckors-program för träning inför detta spektakel. Med andra ord, det är bara att snöra på sig skorna och trampa iväg!

Behöver jag säga att jag har stor tilltro till Mighty Sport Nitro Ndure och Mighty Sport NRG Sustain? De kommer hjälpa mig klara detta! De och mitt nya tioveckors träningsupplägg...


Tjenixen //Kattis

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards