kostboxen

Direktlänk till inlägg 18 juli 2014

Semesterträning. Pyttsan

Av kostboxen.se - 18 juli 2014 11:02

Ha! Detta med löpningsschemor skiljer sig visst rätt markant åt!
Nu har jag hittat ett som också riktar sig till träning inför Lidingöloppet, men som inte alls är upplagt lika bestämt. Utan mer fritt med en plan kring vilka typ av pass som bör ingå under en vecka.
Och med tanke på min semesterträning, som har en del att önska, så håller jag mig nog till den...

Styrka har jag just nu lättare att få in, än de där nyckelpassen som är så viktiga. Men det kommer nog igång vad det lider.
Igår fick jag mig i alla fall en rejäl judogenomkörare på två timmar. Det måste ju också göra gott!!

//Kattis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kostboxen.se - 23 september 2014 11:27

Ja, den där värmen var ju inte rolig att springa i!! Och den höll i sig...   Det blev dessvärre ett antal veckor med i stort sett ingen löpning alls efter vår långa svimningsfärdiga skogstur. Men till slut kom jag igång igen. När paniken infö...

Av kostboxen.se - 26 juli 2014 09:32

Ett långpass i skogen är alltid roligare att ta tillsammans med vänner. Tycker jag.  Igår var ett sånt härligt pass inbokat. Men på grund av värmen tänkte vi dra iväg kl8.00, trodde att det skulle kännas svalare så tidigt...   Pyttsan! Det va...

Av kostboxen.se - 13 juli 2014 09:34

Legoland avklarat och något slags semesterlugn kämpar febrilt med att infinna sig. Jag har alltid trott att det är då man ska ha så där oändligt mycket extratid till träning och hängmattestunder som det visas på reklampauserna! Men det är ju galet ...

Av kostboxen.se - 1 juli 2014 21:21

Semester. Ledigt. Denna veckan sker sommarens höjdpunkt med bortresa. Så det ryker några dagar av träningsmöjlighet. Fast bara av trevliga orsaker och familjemys som utbyte. Så det är ju enbart positivt. Men ändock. Det stoppar schemat för Li...

Av kostboxen.se - 29 juni 2014 17:25

Intervallpass stod på veckans uppladdningsschema. Och intervall får även köras som backträning. Så det gjorde jag idag. Med den erfarne löparvännen som coach tog vi den centrala rundan och gjorde skidbacken till det stora målet. Jag har ju t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards