kostboxen

Direktlänk till inlägg 23 september 2014

Fyra dagar kvar!!

Av kostboxen.se - 23 september 2014 11:27

Ja, den där värmen var ju inte rolig att springa i!!

Och den höll i sig...


Det blev dessvärre ett antal veckor med i stort sett ingen löpning alls efter vår långa svimningsfärdiga skogstur.

Men till slut kom jag igång igen. När paniken inför det stundande Lidingöloppet kom krypandes. 

Och sen har jag faktiskt fått in ett tvåtimmarspass i veckan, i stort sett, under de senaste sex veckorna. Plus en eller två kortare svängar. 

Sen har jag ju alltid judo och bjj, vilket jag tränar ett par gånger i veckan och de vanliga styrkepassen lite då och då.

Så det känns rätt bra inför lördagens Lidingölopp! Jag känner mig redo!

Redo och aningens rädd för alla baciller! Ni skulle se min morgonrutin, med beet boost, c-vitamin, zink, multivitamin och l-glutamin. En riktigt blodröd historia! Men den lilles hosta ska jag INTE ha!!

 

Nu är det mest ett försök till någon typ av vila jag sysslar med. Fast jag vet inte hur allvarlig den ska vara.

Springer mindre i alla fall. Kan hända det bygger upp en väldig drift inombords, så där så jag susar fram i spåret...

  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kostboxen.se - 26 juli 2014 09:32

Ett långpass i skogen är alltid roligare att ta tillsammans med vänner. Tycker jag.  Igår var ett sånt härligt pass inbokat. Men på grund av värmen tänkte vi dra iväg kl8.00, trodde att det skulle kännas svalare så tidigt...   Pyttsan! Det va...

Av kostboxen.se - 18 juli 2014 11:02

Ha! Detta med löpningsschemor skiljer sig visst rätt markant åt! Nu har jag hittat ett som också riktar sig till träning inför Lidingöloppet, men som inte alls är upplagt lika bestämt. Utan mer fritt med en plan kring vilka typ av pass som bör ingå...

Av kostboxen.se - 13 juli 2014 09:34

Legoland avklarat och något slags semesterlugn kämpar febrilt med att infinna sig. Jag har alltid trott att det är då man ska ha så där oändligt mycket extratid till träning och hängmattestunder som det visas på reklampauserna! Men det är ju galet ...

Av kostboxen.se - 1 juli 2014 21:21

Semester. Ledigt. Denna veckan sker sommarens höjdpunkt med bortresa. Så det ryker några dagar av träningsmöjlighet. Fast bara av trevliga orsaker och familjemys som utbyte. Så det är ju enbart positivt. Men ändock. Det stoppar schemat för Li...

Av kostboxen.se - 29 juni 2014 17:25

Intervallpass stod på veckans uppladdningsschema. Och intervall får även köras som backträning. Så det gjorde jag idag. Med den erfarne löparvännen som coach tog vi den centrala rundan och gjorde skidbacken till det stora målet. Jag har ju t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards